Forumindex netkollforum.com
Forum för användare av Netkoll. Registrering och inloggning behövs för att skriva inlägg.

Klicka här för att komma till Netkoll's hemsida

 
 Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Varning för skrivare HP Photosmart C7280 All in One

 
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utskrifter
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Evald
Moderator


Registreringsdatum: 03 april 2006
Inlägg: 67

InläggPostat: tor sep 04, 2008 08:13    Rubrik: Varning för skrivare HP Photosmart C7280 All in One Svara med citat

Min erfarenhet av Allt-i-ett-skrivaren HP Photosmart C7280 med skanner och fax gör att jag avråder användare av Netkoll att installera den med nuvarande drivrutiner. Problemen jag råkat ut för när det gäller utskriftsdelen (Fax och Skanner inte testade) är följande:

1. Drivrutinen låser utskrifter till ev. andra skrivare så att man måste tvångsavsluta programmen för hand.

2. Ändring av utskriftsinställningar fungerar bara via kontrollpanelen och inte med inställningar via Skriv ut i Netkoll.

3. Linjerna i tabellutskrifter i Netkoll fungerar bara när man väljer utskriftprocessor WinPrint och datatyp RAW.

4. Duplex-utskrifter fungerar ibland men oftast på fel sätt.

5. Papperstrassel om man vill skriva ut på båda sidor av ett blad.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Utskrifter Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006